Обслужване

телефона

Често задавани въпроси

Не, можете бързо и лесно да направите поръчката си, без да се налага да се регистрирате в нашия онлайн магазин. Ако обаче се абонирате, ще се насладите на допълнителни услуги, предлагани от Polihome (напр. Списък с любими, съхранение на поръчки и т.н.).

В Polihome се стремим всички наши продукти да са на разположение за поръчка. Има обаче случаи, когато даден продукт е изчерпан или премахнат. За да сте 100% сигурни, че поръчката ви няма да бъде подложена на проблеми с наличността, представител на компанията ще се свърже с вас в рамките на 1 работен ден от направата на вашата поръчка.

Можете да изпратите имейл до [email protected] или се обадете на поддръжка на 0875 339 050, като изберете интериор 2. Поддръжката е отворена: от понеделник до петък 09:00 - 17:00.

Правилно, ако сте изпратили валиден имейл за контакт към вашата поръчка, ние ще ви изпратим съобщение за потвърждение в рамките на 12 часа след като го направите.

Щракнете тук, за да видите нашата политика за връщане тук.

В случай, че не е получено плащане, можете да направите всяка промяна в поръчката си. В случай на плащане, моля, свържете се с нас незабавно на телефон 0875 339 050.

Ние можем да запазим вашата поръчка в централния ни склад и да ви я доставим някъде по-късно, стига да ни информирате кога искате да я получите. Polihome може да задържи вашата поръчка до 15 дни от датата, на която първоначално сте ни задали.

До момента няма изложбена зала в България.

До момента няма изложбена зала в България.

Можете да се свържете с компанията по един от следните начини:

  • Чрез формуляра за въпроси, наличен в нашия онлайн магазин.
  • На телефона: 0875 339 050
  • Във фирмените имейли [email protected] και [email protected]
  • Чрез онлайн чат на началната страница на нашия онлайн магазин.

Искаме да сте 100% доволни от покупката си. Ако има проблем с даден продукт или ако нещата не изглеждат така, както сте очаквали, моля, уведомете ни. Може да успеем да помогнем.

Само един работен ден след като вашата поръчка е поставена в системата, представител на компанията ще ви се обади, за да ви информира за детайлите и сроковете за доставка.

Доставка на продукти

Вътрешното обновяване на услугата ще бъде достъпно скоро.

Всички продукти от вашата поръчка ще бъдат доставени на една пратка. Ако искате продуктите ви за поръчка да бъдат доставени по-скоро, моля, уведомете ни на 0875 339 050, като изберете вътрешната 2, за да стартирате още доставки.

Продуктите се доставят в срок, определен от транспортната агенция. Ще бъдете информирани от транспортната агенция един ден преди доставката. Ако не сте на разположение за получаване, пратката ще бъде насрочена за друг ден.

Разходите за доставка се определят от обема на продуктите, мястото на местоназначение и местоположението на доставчика. Разходите за доставка се изчисляват автоматично от нашия онлайн магазин по време на процеса на изпълнение на вашата поръчка. В случай, че нямаме оферта за вашия район, можем да насочим вашата поръчка до избраната от вас транспортна агенция. Във всеки случай, след като сте създали поръчката си, представител на компанията ще се свърже с вас най-много в рамките на 1 работен ден, за да потвърди, че сте съгласни с цената на доставка на вашата поръчка.

Ние правим всичко възможно, за да получите вашата поръчка веднага. Времето за доставка зависи от следното:

  • Директността на вашата местна транспортна агенция.
  • Времето, което доставчикът / производителят трябва да ни достави продукта.

Транспортните агенции насочват поръчки до тротоара за големите градски центрове. За дестинации, които се считат за недостъпни, доставката се извършва до най-близките складове в района.

Кликнете, за да видите начините на плащане, които нашата компания поддържа тук.

Много важно при получаване на вашата поръчка е:

  • Проверете опаковката на всички продукти. Ако опаковката е износена и съществува риск от повреда на продукта,посочете повредата в коментар.След това ни се обадете на телефон 0875 339 050, като изберете вътрешен 2, за да се свържете към отдела за поддръжка.
  • Проверете дали сте получили всички пакети, посочени в транспортната бележка.
  • Уверете се, че заявената от вашия доставчик сума отговаря на това, което сте договорили с Polihome. В случай на допълнително заплащане, за което не сте запознати, моля, уведомете ни на 0875 339 050, като изберете интериора 2.

Услугата за монтаж ще бъде налична скоро

Проектиране и производство на продукти

Много от нашите клиенти пишат отзиви за повечето от нашите продукти. Можете да ги видите в долната част на всяка страница с продукти.

Ние заставаме зад качеството и производството на всички наши продукти.Ако по нещастна случайност, получите мебели с дефект, не се притеснявайте, ние ще направим всичко възможно да разрешим проблема ви!

Ние обичаме нашата работа и се стремим да ви предоставим качествени продукти на правилната цена, защото заслужавате!

Ние обичаме нашата работа и се стремим да ви предоставим качествен продукт на правилната цена, защото си заслужава! Всички продукти на нашата компания преминават през контрол на качеството както на производството, така и на качеството на суровината. Молим производителите, с които работим, да ни предоставят всички необходими сертификати, за да постигнем най-добри резултати!