Често задавани въпроси
- Трябва ли да се регистрирам, за да направя поръчка от вашия онлайн магазин?
- Налични ли са всички продукти, които виждам във вашия онлайн магазин?
- Поръчката ми е преминала крайния срок за доставка, как мога да разбера какво става?
- Ще ми изпратите ли потвърждение за поръчка по имейл?
- Мога ли да върна поръчания продукт или мога да го заменя за нещо друго?
- Мога ли да направя промени в моята поръчка?
- Мога ли да направя поръчката си и да ми я изпратите някъде по-късно?
- Какво е работното време на изложбената зала?
- Къде се намира изложбената ви зала?
- Как да се свържа с Polihome, ако имам въпрос или искам да направя поръчка?
- Какво ще стане, ако някой от избраните от мен продукти не е в наличност или ще закъснее твърде много доставката?
- Какво става, ако някой от избраните от мен продукти не е на склад или е твърде късно за доставка?
Доставка на продукти
- Имате ли услуга за качване?
- Ще бъдат ли доставени всички поръчани от мен продукти в една пратка?
- Мога ли да определя час за доставка?
- Каква е цената на транспорта?
- Колко бързо ще пристигне поръчката ми?
- Къде транспортната агенция ще достави поръчката ми?
- Как мога да платя за продуктите, които искам да купя?
- Какво трябва да знам, когато получа поръчката си?
- Имате ли услуга за монтаж на закупените от мен продукти?
Проектиране и производство на продукти
- Мога ли да видя отзиви за продуктите, които ме интересуват?
- Можете ли да ми дадете гаранция?
- Кой произвежда вашите продукти?
- Какво е толкова специално във вашите продукти?